کریپتولند | معتبر ترین صرافی ارزهای دیجیتال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کریپتولند | معتبر ترین صرافی ارزهای دیجیتال
نوشته شده در دو شنبه 25 اسفند 1399
بازدید : 1227
نویسنده : MR MINER

صرافی معتبر ایران
از آنجا که دسترسی به صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور ما به علت تحریم‌ها دشوار است، فضایی مهیا شده تا اشخاص و شرکت‌های داخلی در این زمینه ورود کنند و با دریافت کارمزد به کاربران داخل کشور خدمات مالی مرتبط با ارز‌های دیجیتال را ارائه کنند.بنا به درخواست بازدیدکنندگان یک صرافی کاملا معتبر برای خرید ارز های دیجیتال با ارز ملی خودمان تومان به کریپتو لند رسیدم که یکی از معتبر ترین صرافی های ایرانیه 
برای عضویت رو لینک زیر کلیک کنید 
عضویت در صرافی کریپتولند

شرکت یکتا اکسیر سبز با نام تجاری کریپتولند از سال ۱۳۹۶ به مدت چهار سال است که در زمینه بلاکچین و رمزارزها فعالیت دارد و بیش از200 هزار کاربر فارسی زبان در سرتا سر دنیا از مشتریان این صرافی هستند. کریپتولند اولین و معتبرترین صرافی رمزارزی کشور است که خدمات معاملاتی بیش از 300 رمزارز از جمله بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و غیره را عرضه می‌کند. این صرافی همچنین به صورت دو زبانه طراحی شده و از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

از جالب‌ترین امکانات کریپتولند می‌توان به نرخ لحظه‌ای رمزارزها بر پایه ریال و دلار و همچنین اوردرگذاری‌های پیشرفته limit و stop/limit اشاره کرد.

صرافی کریپتولند، پایین‌ترین قیمت را در فروش رمزارز و بالاترین قیمت را در خرید رمزارز، به مشتریان خود عرضه می‌کند.

این صرافی  گواهینامه‌های ISO 9001، ISO 14001، ISO 45001، ISO/IEC 20000-1، ISO/IEC 27001، ISO 10002، ISO 10004 و Integrated Management System (IMS) یا نظام مدیریت یکپارچه را در اختیار دارد.

مدیرعامل این شرکت، مهندس سینا استوی از فعالان و محققین مطرح حوزه کریپتوکارنسی و تکنولوژی بلاکچین در ایران و جهان است.

برخی از برگزیدگان دیگر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل عبارتند از:

. بخش بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی : برنده داوری بانک سامان و برنده مردمی همراه بانک ایران زمین

. بخش سلامت و بهداشت و زیبایی ، ورزش و تندرستی و تناسب اندام : ورزش سه و آنتن

.بخش بهترین وبسایت یا اپلیکیشن از نظر دسترسی برای افراد توان‌یاب : سایت دیوار

. بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس : برنده مردمی، انتشارات سوره مهر و برنده داوری وبسایت، موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس

شرکت دانش بنیان داده پردازپویای شریف، حامی تجاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران بود.

سینا استوی مدیرعامل کریپتولند: تضمین اعتماد مردم به صرافی، خود من هستم

ایا صرافی کریپتولند معتبره ؟

در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ۹۹، رسول قربانی سردبیر پایگاه‌خبری راه پرداخت با سینا استوی یک گفت‌وگوی چالشی داشت. گفت‌وگویی درباره بازار سرمایه و رمزارزها که با محوریت صرافی کریپتولند انجام شد. قربانی از چرایی اعتمادی که مردم باید به صرافی کریپتولند داشته باشند پرسید و استوی با اشاره به فعالیت‌های سالم کریپتولند در این سه سال و اینکه به همه ادعاهایش عمل کرده توضیح داد که اعتماد با گذشت زمان به وجود می‌آید. او خودش را بزرگترین تضمین برای اعتماد کاربران به کریپتولند ‌دانست و معتقد است که حضور خودش در ایران و مشخص بودن جا و مکان کسب‌وکارشان و همینطور درخششی که در عرصه بین‌المللی نیز داشته‌اند همگی مهر تاییدی است بر مورد اعتماد بودن این صرافی.

قربانی: به عنوان اولین سوال، می‌خواستم بدانم که چرا کاربران باید به جایی مانند کریپتولند اعتماد داشته باشند و پول و سرمایه‌شان را به دست شما بسپارند؟

 

استوی: اولین چیزی که اعتماد را ایجاد می‌کند، گذشت زمان است. سه سال از فعالیت صرافی کریپتولند می‌گذرد و تا الان به تمامی ادعاهایی که داشته عمل کرده است. ما کارمان را از یک استارت‌آپ بسیار کوچک و یک ربات تلگرامی برای خریدوفروش رمزارزها شروع کردیم و آن زمان هیچ صرافی نبود که این خریدوفروش را با قیمتی که ما انجام می‌دهیم، انجام دهد. یادم است زمانی که بیت‌کوین ۳۵ میلیون تومان بود، اختلاف خرید و فروشش به ۱۵ میلیون تومان می‌رسید که درصد بالایی بود. یا در خرید و فروش رمزارز تتر اختلاف قیمت تا دو، سه هزار تومان وجود داشت و زمانی که ما شروع به کار کردیم این اختلاف قیمت را به صد تومان رساندیم.

طبیعتا این اتفاق باعث ناراحتی بسیاری از هم‌صنفی‌های ما شد و از همان زمان جبهه‌گیری و ایجاد حاشیه را شروع کردند. در چند ماه اخیر سه بار سایت ما بدون هیچ دلیلی فیلتر شد. وارد جزئیات نمی‌شوم که پشت پرده چه کسانی بودند و چه اتفاقاتی افتاد. حرف و حدیث‌های زیادی داشتیم. یکی از دوستانی که اتفاقا در این صنعت هم شناخته شده است، در یک گروه تلگرامی عنوان کرد که مدیرعامل کریپتولند بازداشت و دفتر کریپتولند بسته شده است. این ناملایمتی‌ها را در مسیرمان داشته‌ایم و دلیلش هم تمیز نبودن فضای رقابتی است. عرصه کریپتوکارنسی در ایران به گونه‌ای شده که همه می‌خواهند یکدیگر را حذف کنند.

بعد از آن ربات تلگرامی ما روی پلتفرم کریپتولند دات نت، سایتمان را با قدرت زیادی راه‌اندازی کردیم. باید بگویم که تیم فنی ما پروژه‌های بسیار بزرگی مانند جیرینگ و پورتال مخابرات را انجام داده است و پشتیبانی فنی ما مربوط به یکی دو روز گذشته نیست و ۱۵ سال سابقه پشتش وجود دارد و مسئولیتش برعهده دکتر مهدی استوی است. به زودی هم بخش Advance در صرافی ما راه‌اندازی می‌شود که کاربران از طریق آن می‌توانند معاملات P2P را انجام دهند.

مسئله بعدی اینکه دفتر ما در برج نگار میدان ونک است و در طبقات ۱۴، ۱۵ و ۲۴ حضور داریم و کاربران هر زمان که خواستند می‌توانند حضوری تشریف بیاورند. از طرف دیگر برخلاف صاحبان برخی پروژه‌ها، خود من هم در ایران حضور دارم. ما اینجا مانده‌ایم و سه سال است که مشغول به کار هستیم. در این سال‌ها تمرکز ما روی پروژه‌هایمان بوده و خداروشکر در این مدت نه تنها در ایران بلکه در جهان هم درخشیده‌ایم.

 

قربانی: چه تضمینی وجود دارد؟ برای مثال من به عنوان کاربر شما، یک روز صبح از خواب بیدار شوم و ببینم که دفتر ونک شما تخلیه شده و سینا استوی از ایران رفته است و من مانده‌ام و حوضم. می‌خواهم کمی این موضوع را باز کنید و از تضمینی که وجود دارد بگویید. بسیاری از کاربران شما ساکن تهران نیستند و نمی‌توانند هر روز صبح بیایند و چک کنند که شما هنوز سرجایتان هستید یا نه.

 

استوی: تضمین خود من هستم. ما در این سال‌ها پروژه بلاکچینی را راه‌اندازی کردیم به نام BRG که در حال حاضر سرمایه بازار آن در سایت رسمی Coin Market Cap، بیش از نیم میلیارد دلار است. بنابراین من به شخصه هیچ نیازی به پول و سرمایه‌ای که کاربران در صرافی نگهداری می‌کنند، ندارم. ما هنوز رمزارز BRG را در صرافی خودمان نیاورده‌ایم تا یک سری شبهات ایجاد نشود و ادعا نکنند که مجموعه کریپتولند رمز ارز خود را در صرافی خودش لیست کرده است. در حال حاضر BRG در معتبرترین ولت‌های دنیا ازجمله اتمیک، تراست، ویژن و صرافی‌هایی مانند BW یا Hitbtc وجود دارد. اینها ولت‌هایی هستند که هیچ‌وقت اعتبار خودشان را زیر سوال نمی‌برند. همچنین Hitbtc بزرگترین صرافی است که از سال ۲۰۱۳ وجود داشته و تا به حال هک نشده است. قطعا چنین صرافی اعتبار خودش را به خطر نمی‌اندازد.

 

قربانی: از این نیم میلیارد دلار، چه تعدادش توسط کاربران ایرانی و چه تعدادش توسط کاربران غیرایرانی در صرافی‌های خارجی خریداری شده است؟

 

استوی: ما تمرکزمان در بازار بین‌المللی بوده است. خبرهایی هم که در سایت‌های ایرانی وجود دارد، درباره تکنولوژی BRG است و صحبتی از اینکه توکن BRG را بخرید و با خریدش سود می‌کنید، نشده است. در سایت‌های خارجی معتبری هم مانند Cointelegraph خبرهایی درمورد لیست شدن توکن BRG در صرافی changely منتشر شده است.

نمی‌شود درصد دقیقی از میزان خریداران ایرانی و خارجی گفت. ایرانی‌هایی بودند که به BRG اعتماد کردند و خرید انجام دادند و در ماه‌های گذشته نیز جواب اعتمادشان را گرفته‌اند. در حوزه کریپتوکارنسی هدف برداشتن مرزها و ایجاد همبستگی مالی جهانی است. ما توسط کریپتوکارنسی می‌توانیم به راحتی هیچ اثری از تحریم‌ها نبینیم و این اتفاق در حال افتادن است.

 

قربانی: هیچ‌وقت به سراغ نهادهای امنیتی، انتظامی یا نهادهایی که فکر می‌کنید رگولاتور شما باشند، مانند بانک مرکزی یا بازار سرمایه، رفته‌اید و خودتان را به آنها معرفی کرده‌اید و از آنها خواسته‌اید که مهر تایید روی کار شما بگذارند؟

 

استوی: خیر. بانک مرکزی چندین سال است که مشغول است و هنوز چهارچوب مشخصی ارائه نداده است. هر زمان که چهارچوبی ارائه دادند و برای مثال بگویند هر صرافی آنلاینی یا پروژه بلاکچینی در ایران بخواهد کار کند، این مقدار وثیقه بگذارد، ما بلافاصله روز بعدش این کار را انجام خواهیم داد. این خلا قانونی وجود دارد و مقصرش ما نیستیم. من نمی‌توانم بابت این موضوع به دنبال ارگان‌های مختلف بروم. همین که ما را فیلتر می‌کردند و ما می‌رفتیم و خودمان را از فیلتر درمی‌آوردیم به اندازه کافی وقت ما را می‌گرفت.

 

قربانی: درست است که مقصر این موضوع نیستید ولی یکی از جاهایی هستید که تبعات این خلا قانونی به شما آسیب می‌زند.

 

استوی: ما کارهای مالیاتی‌مان را انجام دادیم. شرکت یکتا اکسیر سبز از سال ۹۲ ثبت شده است. حساب بانکی ما به اداره دارایی و مالیات ارائه شده و سود و زیان ما کاملا مشخص است. قطعا بانک مرکزی من‌جمله آقای محرمیان که مسئول بخش فناوری‌های نوین بانک است، بنده را به خوبی می‌شناسند.

 

قربانی: چرا شما به عنوان کسی که در این صنعت فعالیت می‌کند، هیچ‌وقت نرفتید بقیه را هل بدهید و وادار به پر کردن این خلا قانونی و ایجاد چهارچوب کنید؟

 

استوی: مگر بقیه کسانی که انجام داده‌‌اند، تاثیری داشته است؟

 

قربانی: نمی‌دانم. مهم هم نیست. مهم این است که شما به عنوان یک بازیگر چه‌کار کردید؟

 

استوی: کاری که ما کردیم فعالیت سالم در این سه سال بوده است. خود همین فعالیت سالم می‌تواند سنسورهای ارگان‌های مختلف را به این حوزه جذب کند و متوجه شوند که این حوزه برای کشور می‌تواند ثروت‌ساز باشد. اگر از پروژه‌های بلاکچینی حمایت شود، ده‌ها و صدها پروژه می‌تواند در ایران شکل بگیرد. ما نخبه‌هایی در ایران داریم که می‌توانند این کارها را انجام دهند. هدف ما هم این است که طی شش ماه تا یک سال آینده بلاکچین خودمان را راه بیندازیم و تلاشمان این است که سریع‌تر راه‌اندازی شود.

هدف ما این است که از برنامه‌نویسان ایرانی حمایت کنیم تا بتوانند DAPPهای خودشان را با حمایت ما بنویسند و در دنیا فعالیت کنند. ما از ادعا رد شدیم و کار را انجام دادیم. پروژه ما در حال حاضر لایو است و شما روی بلاکچین tron scan می‌توانید BRG را وارد کنید و تراکنش‌ها و گردش‌های مالی آن را ببینید. برای مثال اگر به سایت coin market cap بروید می‌بینید که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۰ میلیون دلار حجم رمزارز BRG بوده است. ما ادعایمان را انجام دادیم. حالا اگر ارگان‌ها ادعای طرفداری می‌کنند، بسم‌الله، ما هستیم. آدرس و جای ما هم مشخص است و هرجا هم که ما را دعوت کنند، ما بلافاصله آنجا خواهیم بود.




 



:: برچسب‌ها: cryptoland , کریپتولند , صرافی , صرافی ایرنی , صرافی معتبرایرانی , معتبر ترین صرافی ایرانی , کریپتولند , اموزش کریپتولند , بهترین صرافی ایرانی , خرید ارز دیجیتال با تومان , خرید ارزدیجیتال , اموزش خرید ارزدیجیتال , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: