راهنمای گام به گام برای سرمایه گذاری | investment
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3376
نویسنده : MR MINER

راهنمای گام به گام برای سرمایه گذاری | investment
ماهیت انجام این بیزنس بسیار ساده است و چند مرحله ی ساده را شامل میشود ولی اینکه با چه استراتژی ای پیش برویم که همیشه برنده باشیم نکاتی کلیدی را شامل میشود که در این پست قصد توضیح آنها را نداریم. در این پست مراحل انجام این بیزنس را به شما آموزش خواهیم داد و در پستی دیگر نکات کلیدی موفقیت در این بیزنس را بطور کامل به شما آموزش خواهیم داد.

  • گام اول: قبل از هر چیز نیاز به یک حساب ارزی دیجیتالی داریم. متداول ترین حسابی که در اکثر پروژه ها مورد قبول است و واریز و برداشت و تبدیل به تومان کردن آن ساده است، حساب پرفکت مانی ست. ابتدا وارد سایتPerfectMoney شوید و یا اگر از Android استفاده میکنید اپلیکیشن آن را از GooglePlay و اگر از iOS استفاده میکنید اپلیکیشن مربوطه را از سایت PerfectMoney دانلود نمایید. و نهایتا ثبت نام نموده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. (توجه: برای ورود به سایت پرفکت مانی نرم افزار تحریم شکن خود را روشن کنید)
  • گام دوم: حال باید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنیم. میتوانید دلار مورد نیاز خود را از بخش فروش ووچر از طریق ده ها صرافی آنلاین موجود در کشور تهیه کنید. کافی است در گوگل عبارت خرید ووچر پرفکت مانی را سرچ کنید، سایت ده ها صرافی آنلاین برای شما لیست خواهد شد، وارد یکی از آنها شده ثبت نام کنید و حساب کاربری خود را وریفای کنید. اکنون میتوانید به هر میزان که میخواهید ووچر پرفکت مانی بصورت آنلاین تهیه کنید، پس از تهیه ی ووچر به حساب پرفکت مانی خود مراجعه کنید و ووچر خریداری شده را در حساب خود فعال کنید.
  • گام سوم: به مرحله ی انتخاب پروژه رسیدیم (انتخاب یک سایت سرمایه گذاری معتبر ). به صفحه ی پروژه های فعال بروید، در مورد پروژه های فعال کسب اطلاعات کنید و پس از مطالعه ی دقیق و بررسی کامل، پروژه ای که میخواهید در آن سرمایه گذاری کنید انتخاب نمایید. با کلیک بروی تصویر پروژه و یا بنر معرفی هر پروژه وارد سایت آن خواهید شد. ثبت نام کنید و در پلنی که مایل هستید سرمایه گذاری کنید.
  • گام چهارم: سود سرمایه گذاری شما بصورت روزانه در اکانت بالانس شما ظاهر خواهد شد که هر روز اقدام به برداشت آن خواهید کرد.
  • گام پنجم: تبدیل به تومان کردن موجودی حسابتان در پرفکت مانی هم بسیار ساده ست، کافیست به هر میزان که میخواهید برداشت کنید از حساب پرفکت مانی خود ووچر خروجی بگیرید و با مراجعه به سایت صرافی آنلاینی که با آن کار میکنید، ووچر خود را در حساب بانکی خود بصورت تومان دریافت کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: investment , سرمایه گذاری , سرمایه گذاری ارز دیجیتال , بهترین سایت سرمایه گذاری , سایت های معتبر سرمایه گذاری بیت کوین , سایت معتبر سرمایه گذاری دوج کوین , بهترین سایت سرمایه گذاری , اموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال , اموزش سرمایه گذاری بیت کوین , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: